Aká je doba dodania?

Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je max. 3-4 pracovné dni.

 

Ako viem, že som zadal/-a svoju objednávku správne?

Svoju objednávku si môžeš otvoriť a skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý od nás obdržíš v email-e o potvrdení objednávky.

Aká je cena poštovného?

Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru sú spoplatnené na základe aktuálne platného cenníka Slovenskej Pošty.

 

Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť, s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom, ktorý si si zvolil/a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/a dobierkou, pošleš nám prosím svoje bankové údaje (IBAN), aby sme ti mohli vrátiť peniaze.

 

Čo je čiastočné doručenie / rozdelenie objednávky?

Je pre nás dôležité, aby tvoja objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostaneš objednané položky čo najskôr.

 

Kým bude môj balík doručený?

Naše balíky doručuje náš logistický partner, ktorým je Slovenská pošta.

 

Môžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, tvoja fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišná. Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastav ešte predtým, ako objednávku dokončíš.

 

Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

 

Pokiaľ nebude možné nájsť tebou zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom platby.

 

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Tovar objednaný na www.liora.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej a Českej republiky.

1 /