Aká je doba dodania?

Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade, je max. 3-4 pracovné dni.

 

Ako viem, že som zadal/-a svoju objednávku správne?

Svoju objednávku si môžete otvoriť a skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý od nás obdržíte v e-maili o potvrdení objednávky.

 

Aká je cena poštovného?

Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru sú spoplatnené na základe aktuálne platného cenníka Slovenskej Pošty.

 

Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho, samozrejme, bezplatne vrátiť späť s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime Vám peniaze rovnakým spôsobom, aký ste si zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou, pošlite nám, prosím, svoje bankové údaje (IBAN), aby sme Vám mohli vrátiť peniaze.

 

Čo je čiastočné doručenie/rozdelenie objednávky?

Je pre nás dôležité, aby Vaša objednávka dorazila čo najskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov, čím zaistíme, že dostanete objednané položky čo najskôr.

 

Kým bude môj balík doručený?

Naše balíky doručuje náš logistický partner, ktorým je Slovenská pošta.

 

Môžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, Vaša fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišné. Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastavte ešte predtým, ako objednávku dokončíte.

 

Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávku?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

 

Pokiaľ nebude možné nájsť Vami zadanú adresu doručenia alebo Vašu objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime Vám peniaze rovnakým spôsobom platby.

 

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Tovar objednaný na www.liora.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej a Českej republiky.

1 /