Ako to funguje

image desc

SOM Z KOŠÍC A OKOLIA

1. Prečítajte si naše zmluvné podmienky.

2. Vytrieďte veci tak, aby ste nám priniesli len moderné veci vo výbornom stave, bez väčších známok nosenia (bez žmoliek, dier, zašívaných či  rozpáraných miest, trčiacich nití, fľakov, rozťahania, vyblednutých farieb). Dôležité je vyprázdniť vrecká a skontrolovať zipsy či gombíky. Každý kúsok je potrebné vyprať a vyžehliť, v prípade kabeliek a topánok vyčistiť a dezinfikovať. Skrátka, postarajte sa o to, aby bolo všetko hygienicky čisté.

3. Zabaľte všetky vytriedené veci, ktoré spĺňajú naše podmienky. Následne nás kontaktuje mailom na kosice@liora.sk alebo telefonicky na 0950 718 618 a dohodnite si svoj termín. Vždy je potrebné vopred sa objednať.

4. Ak už získate svoj termín, prosím, dostavte sa načas. Našu košickú pobočku a zároveň centrálu nájdete na Štúrovej 14, a to medzi prevádzkami Capricorn a Macarons Košice.

5. Na prevádzke spolu prezrieme všetky prinesené veci a následne ich ešte pretriedime, aby sme si boli na 100% istí, že do predaja posúvame len veci, ktoré spĺňajú naše kritériá. Po podpise sprostredkovateľskej zmluvy už nechávate všetko v našich rukách.

6. Do 30 dní pripravíme dané kúsky na predaj. Dôkladne ich prezrieme a pri zistených nedostatkoch ich vytriedime. Následne veci odfotíme, premeráme a zverejníme na našom e-shope.

7. Nasleduje predaj, balenie a zasielanie novému majiteľovi. Na konci mesiaca spočítame vaše provízie z predaja a začiatkom nasledujúceho mesiaca vám už výplata príde na účet. Viac o provízii sa dočítate v zmluvných podmienkach.

8. Po 6-12 mesiacoch vám oblečenie, ktoré sa nepredalo, vrátime alebo ho darujeme ľuďom, ktorí to potrebujú (detské domovy, centrá pomoci v núdzi, iná charita). Toto rozhodnutie bude na vás, vyznačíte ho v sprostredkovateľskej zmluve.

SOM Z MICHALOVIEC A OKOLIA

1. Prečítajte si naše zmluvné podmienky.

2. Vytrieďte veci tak, aby ste nám priniesli len moderné veci vo výbornom stave, bez väčších známok nosenia (bez žmoliek, dier, zašívaných či  rozpáraných miest, trčiacich nití, fľakov, rozťahania, vyblednutých farieb). Dôležité je vyprázdniť vrecká a skontrolovať zipsy či gombíky. Každý kúsok je potrebné vyprať a vyžehliť, v prípade kabeliek a topánok vyčistiť a dezinfikovať. Skrátka, postarajte sa o to, aby bolo všetko hygienicky čisté.

3. Zabaľte všetky vytriedené veci, ktoré spĺňajú naše podmienky. Následne nás kontaktuje mailom na michalovce@liora.sk alebo telefonicky na 0951 451 371 a dohodnite si svoj termín. Vždy je potrebné vopred sa objednať.

4. Ak už získate svoj termín, prosím, dostavte sa načas. Našu michalovskú pobočku nájdete na Štefánikovej 62.

5. Na prevádzke spolu prezrieme všetky prinesené veci a následne ich ešte pretriedime, aby sme si boli na 100% istí, že do predaja posúvame len veci, ktoré spĺňajú naše kritériá. Po podpise sprostredkovateľskej zmluvy už nechávate všetko v našich rukách.

6. Do 30 dní pripravíme dané kúsky na predaj. Dôkladne ich prezrieme a pri zistených nedostatkoch ich vytriedime. Následne veci odfotíme, premeráme a zverejníme na našom e-shope.

7. Nasleduje predaj, balenie a zasielanie novému majiteľovi. Na konci mesiaca spočítame vaše provízie z predaja a začiatkom nasledujúceho mesiaca vám už výplata príde na účet. Viac o provízii sa dočítate v zmluvných podmienkach.

8. Po 6-12 mesiacoch vám oblečenie, ktoré sa nepredalo, vrátime alebo ho darujeme ľuďom, ktorí to potrebujú (detské domovy, centrá pomoci v núdzi, iná charita). Toto rozhodnutie bude na vás, vyznačíte ho v sprostredkovateľskej zmluve.

image desc
image desc

SOM Z BRATISLAVY A OKOLIA

1. Prečítajte si naše zmluvné podmienky.

2. Vytrieďte veci tak, aby ste nám priniesli len moderné veci vo výbornom stave, bez väčších známok nosenia (bez žmoliek, dier, zašívaných či  rozpáraných miest, trčiacich nití, fľakov, rozťahania, vyblednutých farieb). Dôležité je vyprázdniť vrecká a skontrolovať zipsy či gombíky. Každý kúsok je potrebné vyprať a vyžehliť, v prípade kabeliek a topánok vyčistiť a dezinfikovať. Skrátka, postarajte sa o to, aby bolo všetko hygienicky čisté.

3. Zabaľte všetky vytriedené veci, ktoré spĺňajú naše podmienky. Následne nás kontaktuje mailom na bratislava@liora.sk alebo telefonicky na 0949 216 509 a dohodnite si svoj termín. Vždy je potrebné vopred sa objednať.

4. Ak už získate svoj termín, prosím, dostavte sa načas. Našu bratislavskú pobočku nájdete na Záhradníckej 95.

5. Na prevádzke spolu prezrieme všetky prinesené veci a následne ich ešte pretriedime, aby sme si boli na 100% istí, že do predaja posúvame len veci, ktoré spĺňajú naše kritériá. Po podpise sprostredkovateľskej zmluvy už nechávate všetko v našich rukách.

6. Do 30 dní pripravíme dané kúsky na predaj. Dôkladne ich prezrieme a pri zistených nedostatkoch ich vytriedime. Následne veci odfotíme, premeráme a zverejníme na našom e-shope.

7. Nasleduje predaj, balenie a zasielanie novému majiteľovi. Na konci mesiaca spočítame vaše provízie z predaja a začiatkom nasledujúceho mesiaca vám už výplata príde na účet. Viac o provízii sa dočítate v zmluvných podmienkach.

8. Po 6-12 mesiacoch vám oblečenie, ktoré sa nepredalo, vrátime alebo ho darujeme ľuďom, ktorí to potrebujú (detské domovy, centrá pomoci v núdzi, iná charita). Toto rozhodnutie bude na vás, vyznačíte ho v sprostredkovateľskej zmluve.

SOM Z PREŠOVA A OKOLIA

1. Prečítajte si naše zmluvné podmienky.

2. Vytrieďte veci tak, aby ste nám priniesli len moderné veci vo výbornom stave, bez väčších známok nosenia (bez žmoliek, dier, zašívaných či  rozpáraných miest, trčiacich nití, fľakov, rozťahania, vyblednutých farieb). Dôležité je vyprázdniť vrecká a skontrolovať zipsy či gombíky. Každý kúsok je potrebné vyprať a vyžehliť, v prípade kabeliek a topánok vyčistiť a dezinfikovať. Skrátka, postarajte sa o to, aby bolo všetko hygienicky čisté.

3. Zabaľte všetky vytriedené veci, ktoré spĺňajú naše podmienky. Následne nás kontaktuje mailom na presov@liora.sk alebo telefonicky na 0951 420 268 a dohodnite si svoj termín. Vždy je potrebné vopred sa objednať.

4. Ak už získate svoj termín, prosím, dostavte sa načas. Našu prešovskú pobočku nájdete v podchode na Hlavnej 77.

5. Na prevádzke spolu prezrieme všetky prinesené veci a následne ich ešte pretriedime, aby sme si boli na 100% istí, že do predaja posúvame len veci, ktoré spĺňajú naše kritériá. Po podpise sprostredkovateľskej zmluvy už nechávate všetko v našich rukách.

6. Do 30 dní pripravíme dané kúsky na predaj. Dôkladne ich prezrieme a pri zistených nedostatkoch ich vytriedime. Následne veci odfotíme, premeráme a zverejníme na našom e-shope.

7. Nasleduje predaj, balenie a zasielanie novému majiteľovi. Na konci mesiaca spočítame vaše provízie z predaja a začiatkom nasledujúceho mesiaca vám už výplata príde na účet. Viac o provízii sa dočítate v zmluvných podmienkach.

8. Po 6-12 mesiacoch vám oblečenie, ktoré sa nepredalo, vrátime alebo ho darujeme ľuďom, ktorí to potrebujú (detské domovy, centrá pomoci v núdzi, iná charita). Toto rozhodnutie bude na vás, vyznačíte ho v sprostredkovateľskej zmluve.

image desc
image desc

SOM Z INÉHO KRAJA

1. Prečítajte si naše zmluvné podmienky.

2. Vytrieďte veci tak, aby ste nám poslali len moderné veci vo výbornom stave, bez väčších známok nosenia (bez žmoliek, dier, zašívaných či  rozpáraných miest, trčiacich nití, fľakov, rozťahania, vyblednutých farieb). Dôležité je vyprázdniť vrecká a skontrolovať zipsy a gombíky. Každý kúsok je potrebné vyprať a vyžehliť, v prípade kabeliek a topánok vyčistiť a dezinfikovať. Skrátka, postarajte sa o to, aby bolo všetko hygienicky čisté.

3. Zabaľte všetky vytriedené veci, ktoré spĺňajú naše podmienky. Je potrebné baliť do krabíc (vrecia nevyhovujú) a ideálne do 1 väčšej, než do viacerých malých. Následne nás kontaktuje mailom na info@liora.sk a napíšte nám rozmery krabíc (výška, šírka, dĺžka) a ich presnú váhu. Budeme tiež potrebovať adresu, z ktorej bude balíček vyzdvihnutý, a telefonický kontakt pre kuriéra.

4. Ak vám vašu objednávku mailom potvrdíme, váha a rozmery krabice sa nesmú zmeniť.

5. Následne vás budeme informovať o presnom termíne vyzdvihnutia vašich krabíc, a to v priebehu dvoch týždňov.

6. Poplatok za kuriéra sa odvíja od vzdialenosti, ktorú precestuje, no tiež od veľkosti a váhy krabíc. Preto je obzvlášť dôležité, aby ste nám poslali skutočne len veci, ktoré vyhovujú našim kritériám. Pri vytváraní objednávky ho uhradíme my, vám bude následne odrátaný zo zarobenej provízie. Na krabice nalepíte štítky s adresami a čiarovým kódom, ktoré vám zašle kuriérska spoločnosť.

7. Mailom vám pošleme zmluvu, ktorú vyplníte priamo do elektronického dokumentu a pošlete nám ju späť.

8. Na našej prevádzke následne po otvorení krabice prezrieme všetky poslané veci a následne ich ešte pretriedime, aby sme si boli na 100% istí, že do predaja posúvame len veci, ktoré spĺňajú naše kritériá. 

9. Do 30 dní pripravíme dané kúsky na predaj. Dôkladne ich prezrieme a pri zistených nedostatkoch ich vytriedime. Následne veci odfotíme, premeráme a zverejníme na našom e-shope.

10. Nasleduje predaj, balenie a zasielanie novému majiteľovi. Na konci mesiaca spočítame vaše provízie z predaja a začiatkom nasledujúceho mesiaca vám už výplata príde na účet. Viac o provízii sa dočítate v zmluvných podmienkach.

11. Po 6-12 mesiacoch vám oblečenie, ktoré sa nepredalo, vrátime  alebo ho darujeme ľuďom, ktorí to potrebujú (detské domovy, centrá pomoci v núdzi, iná charita). Toto rozhodnutie bude na vás, vyznačíte ho v sprostredkovateľskej zmluve.

Ďalšie informácie

Kontaktujte nás