Ako môžem vrátiť tovar?

Vzhľadom na to, že náš tovar je väčšinou používaný, je každé vrátenie tovaru posudzované osobitne. V prípade, že je tovar poškodený a v inzeráte to nebolo popísané ani odfotené tak Vám vrátenie tovaru akceptujeme.

V prípade, že Vám tovar jednoducho „nesadol“, je vrátenie tovaru tiež možné, avšak pôvodné poštovné Vám bude odrátané z ceny produktu. Produkt musí mať všetky visačky a nesmie byť použitý.

 

Musím platiť za vrátenie tovaru?

Za odoslanie vráteného tovaru cez poštu zaplatíte vy, no v prípade opodstatnenej reklamácie poštovné za vrátenie tovaru hradíme my a teda Vám preplatíme pôvodnú cenu tovaru s poštovným ako aj poštovné za vrátenie tovaru. V prípade neopodstatnenej reklamácie, Vám poštovné stiahneme z ceny tovaru a zašleme zvyšok na Váš účet.

 

Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?

Čiastka ti bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pre platbu. V prípade platby dobierkou, nám jednoducho zašlete Vaše bankové údaje (IBAN) a my Vám vrátime peniaze na toto číslo účtu.

 

Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?

Po zabalení vráteného tovaru a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty je balík na ceste späť do nášho skladu.

Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:

1) Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na tvoj účet

2) Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo na mieste

3) Následne potom je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj

Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý máme na ňu my.

 

Kde môžem odovzdať tovar na vrátenie?

Vrátenie tovaru je možné dvoma spôsobmi. Pomocou Slovenskej pošty alebo priamo v našich pobočkách. Najjednoduchším spôsobom je vrátenie balíčka na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Ak chceš, aby tvoj balíček vyzdvihol kuriér, objednaj si ho na stránkach Slovenskej pošty alebo priamo kontaktuj zákaznícky servis Slovenskej pošty na čísle 0850 122 413.

Peniaze za poštovné Vám v oboch prípadoch príde na Váš účet, z dôvodu, že na pobočkách hotovosť nedržíme.

 

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

Tovar môžeš vrátiť do 14 dní po obdržaní objednávky. Produkt musí mať všetky pôvodné visačky a nesmie byť použitý. Viac informácii o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.

 

Dostanem potvrdenie o prijatí mojej vrátenej zásielky?

Áno, potom ako obdržíme vrátenú zásielku ti zašleme potvrdzujúci e-mail.

 

Na akú adresu mám poslať tovar určený pre vrátenie?

Presná adresa Vám bude vygenerovaná hneď potom ako nám napíšete reklamáciu na reklamacie@liora.sk.

1 /