Ako môžem vrátiť tovar?

Vzhľadom na to, že náš tovar je väčšinou používaný, je každé vrátenie tovaru posudzované osobitne. V prípade, že je tovar poškodený a v inzeráte to nebolo popísané ani odfotené, vrátenie tovaru Vám akceptujeme.

V prípade, že Vám tovar jednoducho „nesadol“, je vrátenie tovaru tiež možné, avšak pôvodné poštovné Vám bude odrátané z ceny produktu. Produkt musí mať všetky visačky a nesmie byť použitý.

 

Musím platiť za vrátenie tovaru?

Za odoslanie vráteného tovaru cez poštu zaplatíte vy, no v prípade opodstatnenej reklamácie poštovné za vrátenie tovaru hradíme my, a teda Vám preplatíme pôvodnú cenu tovaru s poštovným, ako aj poštovné za vrátenie tovaru. V prípade neopodstatnenej reklamácie Vám poštovné stiahneme z ceny tovaru a zašleme zvyšok na Váš účet.

 

Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?

Čiastka Vám bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý ste si zvolili pre platbu. V prípade platby dobierkou nám jednoducho zašlete Vaše bankové údaje (IBAN) a my Vám vrátime peniaze na toto číslo účtu.

 

Čo sa stane s mojím tovarom po tom, ako ho vrátim späť?

Po zabalení vráteného tovaru a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty je balík na ceste späť do nášho skladu.

Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:

1) Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na Váš účet

2) Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo na mieste

3) Následne je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj

Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané, sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý máme na ňu my.

 

Kde môžem odovzdať tovar na vrátenie?

Vrátenie tovaru je možné dvoma spôsobmi. Pomocou Slovenskej pošty alebo priamo v našich pobočkách. Najjednoduchším spôsobom je vrátenie balíčka na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Ak chcete, aby Váš balíček vyzdvihol kuriér, objednajte si ho na stránke Slovenskej pošty alebo priamo kontaktujte zákaznícky servis Slovenskej pošty na čísle 0850 122 413.

Peniaze za poštovné Vám v oboch prípadoch prídu na Váš účet, z dôvodu, že na pobočkách hotovosť nedržíme.

 

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní po obdržaní objednávky. Produkt musí mať všetky pôvodné visačky a nesmie byť použitý. Viac informácií o tom, ako vrátiť tovar, nájdete v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.

 

Dostanem potvrdenie o prijatí mojej vrátenej zásielky?

Áno, keď obdržíme vrátenú zásielku, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.

 

Na akú adresu mám poslať tovar určený pre vrátenie?

Presná adresa Vám bude vygenerovaná hneď ako nám napíšete reklamáciu na reklamacie@liora.sk.

1 /